Direktlänk till inlägg 13 september 2012

Solen skiner och livet är fint

Av lollopettersson - 13 september 2012 10:28

Hallå!

Visst det är lite kallt utomhus, men solen den skiner och det är riktigt varmt och gott. Frågan är vad man ska hitta på en sådan här fin dag. Kanske skulle man se till att gå ut i skogen och plocka svamp. Fast jag har varken svampkorg eller några bra regnstövlar. Tror nog det blir till att koka en kopp kaffe och avnjuta den i solgasset istället.Eftersom jag jobbar en hel del med datorer under dagarna är stunderna som spenderas utomhus, ovärderliga.


Har försökt rigga upp min utrustning så att jag får både maximalt ljus och kan se på skärmen, men det är svårt ofta blir jag lite bländad av solen och tvingas dra för gardinerna. Men, men nu ska jag lufsa ut.


Kul att du ville läsa vad jag hade att skriva.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lollopettersson - 4 januari 2016 17:01

Har funderat en del på det här med alla försäkringar som man har. Kostar ju en slant om man skall försäkra hus, hem, familj,olycksfall, inkomst, sjukvårdsvistelser, bil, båt, tv, ipad osv. I vissa fall måste man nästan ha en försäkring eftersom det r...

Av lollopettersson - 22 september 2013 17:30

Nu händer det tyvärr igen. Tydligen är det någon terroristgrupp som lagt beslag på ett helt varuhus i Kenya. Det är inte första gången som det är kaos i landet. Hoppas bara att de hela får en smidig upplösning. ...

Av lollopettersson - 22 september 2013 14:51


Vill tipsa om en bra blogg. Hos som bloggar heter Emma och ger riktigt fina tips på sin sida. Senaste hittade jag tips när jag skulle shoppa vinterjacka. Sen får man tips om en massa andra viktiga saker som smycken och smink. Så dagens tips är sidan ...

Av lollopettersson - 2 december 2012 11:46

Utomhus är det snö på marken och det är första advent, härligt! Julen närmar sig med skrämmande fart. Vad som känns lite jobbig är att pengarna redan börjar ta slut. Just den här månanden har vi fått väldigt många räkningar. Blir lite sur på att elrä...

Av lollopettersson - 27 november 2012 23:16

Har precis kollat klart på den amerikanska serien The Killing säsong två. Riktigt bra serie, med Joel från Snabba Cash bland annat. Tyvärr verkar det som om säsong tre av serien inte kommer att komma, för dåliga tittatar siffror verkar det som. Synd ...

Presentation

Välkommen till min blogg! Hoppas du kommer ett trivas. Här bloggar jag bloggar om saker som intresserar mig. Framförallt webb och it ligger mig varmt om hjärtat. Häng på!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards